söndag 22 januari 2012

Med 364 bilder kvar


 år ska jag vara med i 365+1 bilder. Efter att ha lagt upp två tråkbilder på något som bara finns rakt framför nosen på mig har det tagit stopp.
Ingen fantasi och ingen inspiration.
Nu sitter jag med temalistan framför mig och försöker klämma fram lite idéer. Vad tror ni om det här?
  • Röd gubbe. Den är lätt. På något vis ska jag genera Gubben och fota honom fort som attan. Om jag inte lyckas får jag väl fota honom efter en dag i solen.
  • Sydligast. Perfekt! Jag står just nu i Ystad och trampar i väntan på en stegräknare. Kunde inte bli bättre.
  • Fågelskrämma. Ett foto i spegeln så är den saken klar.
  • På mitt bord. Ett foto på  mitt bord så är den saken klar.
  • Ordning och reda. Ett foto i min garderob så... Hahahaha! inte ens jag gick på den.
  • Skrynklig. Ett foto på valfritt plagg i min garderob så är den saken klar.
  • Rubiner. Gubben blir helt enkelt tvungen att köpa ett gäng rubinklädda smycken åt mig.
  • Vildvuxen. Närbild på Gubbens mage.
  • Ståndaktig. Närbild på...nehej... inte det.
Sen är det stopp. Inga fler idéer. Känns som att det kommer gå bra det här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...