torsdag 2 februari 2012

01. You = Jag

Nu är det en ny grej som snurrar runt i blogglandia. En trettiodagarsutmaning med bilder. Jag har bland annat hittat den hos Fruntimret.

Självklart hakar jag på.

Första bilden: You.
Alltså jag.
Fast på engelska.

Det finns inte så många bilder på mig. De flesta av de som finns är från mitt bröllop. Visserligen älskar jag de bilderna men de säger inte så mycket om mig. Jag gifter mig inte så ofta.
Den här bilden däremot säger en hel del om mig. Det är så här jag trivs bäst. I skogen en halvljummen sommardag iklädd skogsluffarkläder och med en lägereld som ryker rakt i ögonen.





5 kommentarer:

Fruntimret sa...

En fin bild av dagens tema. Det ser verkligen avkopplande ut...

Erika sa...

Det kunde varit jag som skrivit det du just skrev. Jag är ute i skogen nästan varje dag. Kläder har jag till alla väder och tillfällen. Hellre det än till fest och glamor. Bekvämlighet framför en snygg yta! :-)

Västgötskan sa...

Påminner mig om vårt sovande i vindskydd i somras. Ljuvligt! :-)

Agnetha sa...

Vilken himla fin bild.
Kul med sån utmaning. Jag missar alltid sånt där.
OT: Har du läst Zlatans bok?

miloa sa...

Fin bild på dig.. Kan man hoppa på när som eller måste det vara i början av månaden?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...